Znajdujesz się tutaj: kredytyfinanse.com.pl > Gospodarka > Opłaty lotniskowe

Reklamacje wakacji

Cały rok oczekujemy na przerwę od pracy i szkoły. Kiedy pogoda dopisuje marzymy o tym, by wyrwać się z domu i odpocząć. Chcemy wyjechać do ciepłych krajów i odciąć się od szarej rzeczywistości. Większość z nas korzysta z ofert biur podróży. Wyszukiwanie noclegu na własną rękę może być męczące. Nie znamy realiów panujących w danym kraju, czasami języka. Natomiast biuro podróży załatwi za nas niemalże wszystko. Mamy zapewnione zakwaterowanie, wyżywienie, atrakcje, a czasami również transport. Ale co w przypadku, gdy biuro podróży zawiodło? Warto wiedzieć, że mamy możliwość zgłoszenia reklamacji. Wystarczy szczegółowo opisać powód naszego niezadowolenia i dostarczyć dokument do siedziby biura. Dodatkowo musimy wyraźnie zaznaczyć jakiej formy odszkodowania się domagamy. Jeżeli biuro podróży długo nie odpowiada na naszą reklamację, to należy skontaktować się z rzecznikiem praw konsumentów i dopiero wtedy wkroczyć na drogę sądową. Żeby mieć realne szanse na wygranie sprawy musimy dokładnie udokumentować, to co spowodowało nasze niezadowolenie z wakacji.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.